B&F Xperience, Etalage en instore

De gepatenteerde technologie van het virtueel brillen passen in 3D is ook toegepast in een tweetal producten voor het gebruik in de winkel.

Etalage
Met de virtuele spiegel in de etalage kunt u nu nog meer consumenten naar uw etalage trekken en verleiden bij u in de winkel binnen te stappen. Middels een touchscreen achter uw etalageruit en een folie aan de voorkant kan de consument de virtuele spiegel zelf bedienen. U kunt ervoor kiezen een deel van de collectie uit de winkel te laten zien of juist een specifieke collectie van een bepaald merk te tonen. Een combinatie van deze twee kan uiteraard ook.

Instore
Het is ook mogelijk om de interactieve spiegel in de winkel op te laten hangen. Hiermee biedt u een unieke ervaring aan de consument aan. Middels het 3D passen in de winkel maakt u het extra aantrekkelijk langer in de winkel te blijven en zelf interactief uw collectie te passen. Uiteraard is het ook mogelijk juist andere monturen of zonnebrillen te laten zien dan u in voorraad heeft. Zo creëert u een extra grote (virtuele) collectie!

contact

Koppeling naar facebook

Indien de consument meteen foto’s wil delen met vrienden op Facebook dan is het mogelijk om dit rechtstreeks te doen. Hierdoor wordt er extra veel aandacht gegeven aan de mogelijkheden die u in uw winkel biedt.